- Lajme
Ngjarja e markës Thrift ndërton lidhjet e komunitetit në Jeddah
Njihuni me komunitetin Monochrome, një markë dhe organizator eventesh që revolucionarizojnë skenën e shitjes me pakicë për blerësit e ndërgjegjshëm për mjedisin.
Përmbledhja e artikullit:
- Komuniteti Monochrome fillon ngjarjen e tij "One Roof" më 3 tetor në rrethin Ar Rawdah të Jeddah.
- Organizatori i ngjarjeve me bazë në Jeddah përkrah praktikën dhe modën e ngadaltë, në një përpjekje për të reduktuar mbeturinat dhe për të promovuar qëndrueshmërinë. Për më tepër, ai nxit ndërveprimin midis klientëve, krijuesve të rinj dhe sauditëve të modës.
Nëse e doni ushqimin, modën, muzikën dhe kulturën, atëherë dyqani i gjërave të thjeshta të Komunitetit Monochrome mund të jetë vetëm për ju. Duke ndodhur nga 3 deri më 4 tetor 2024, ngjarja e blerjeve i bashkon të gjitha këto në distriktin Ar Rawdah të Jeddah . E titulluar “Një çati”, ngjarja ofron më shumë sesa thjesht terapi me pakicë. Ndërsa shfletoni sixhade dhe aksesorë të kuruar me kujdes, mund të shijoni edhe performanca të drejtpërdrejta dhe sesione të pikturimit të fytyrës. Përveç kësaj, ju mund të provoni ushqim dhe pije gjatë gjithë natës. Ngjarja fillon në orën 17:00 dhe përfundon në orën 12:00 Lëkundje ijet tuaja dhe tundni kokën në ritmet e luajtura nga talentet vendase DJ Odee dhe DJ Roody. “One Roof” është vetëm një nga iniciativat e shumta të organizuara nga Monochrome Community, një organizator i pavarur eventesh. Duhet krenari jo vetëm për të sjellë në jetë konceptet, por për të ndërtuar një ndjenjë të komunitetit dhe për të promovuar qëndrueshmërinë.
Si filloi gjithçka
Në një intervistë me Arab News, themeluesi i Komunitetit Monochrome Faris Al-Manea tregoi se si e filloi biznesin e dyqaneve të para. “Arsyeja kryesore që krijova dyqanin e gjërave të para në fillim ishte se unë isha një kursimtar dhe pashë që Jeddah nuk kishte shumë dyqane të para në atë kohë,” shpjegoi ai. Në fillim, Al-Manea ofroi shitjen e produkteve të klientit online. Më pas ai vuri re se shumë njerëz po shisnin libra. Pikërisht atëherë ai dhe partneri i tij i atëhershëm i biznesit menduan të hapnin një librari të përdorur. Duke organizuar ngjarje të shfletimit të librave, ata mësuan gjërat thelbësore të organizimit të rregullt të aktiviteteve të tilla. Së shpejti lindi Komuniteti Monokrom. Përveç blerjes së një përzgjedhjeje të gjerë të artikujve të dorës së dytë, klientët gjithashtu mund të ndërveprojnë me njëri-tjetrin me ushqim dhe muzikë. Komuniteti është rritur për të pritur ngjarje të modës, sesione reçeli, ngjarje arti, netë lojërash në bord dhe të ngjashme.
Prakticitet kampion me blerjet e para
Al-Manea gjithashtu donte të sfidonte mentalitetin se blerja ose zotërimi i diçkaje që më parë i përkiste dikujt tjetër është tabu. “Ne si komunitet e konsiderojmë tabu zotërimin ose blerjen e sendeve të përdorura, qofshin ato rroba apo sende të përditshme shtëpiake,” tha ai. “Fillova duke shpresuar se ndoshta pak nga pak mund ta ndryshoja këtë mentalitet. Është një koncept shumë i vjetëruar pa bazë logjike të vërtetë. Pse do të dilnit dhe do të blinit një kapuç SR600 (160 dollarë) kur mund të blini të njëjtin në gjendje pothuajse perfekte për SR100?”
Bërja e lëvizjes me vetëdije ekologjike
Skena e kursimeve është rritur që atëherë në Arabinë Saudite, me më shumë blerës të ndërgjegjshëm për mjedisin që zgjedhin të blejnë artikuj të preferuar më parë. I njohur më parë në vitet 1960 dhe 1980, trendi po kthehet shpejt. Këto ditë, brezat e rinj kanë treguar një interes veçanërisht për të, pasi kërkojnë alternativa për modën e shpejtë. Blerja e dorës së dytë jo vetëm që i ndihmon konsumatorët të kursejnë para, por gjithashtu redukton mbeturinat dhe inkurajon riciklimin dhe riciklimin. Për më tepër, shumica e dyqaneve të gjërave të para i japin shoqërisë duke mbledhur para për bamirësi ose duke pranuar donacione në natyrë. Komuniteti Monokrom është bërë më shumë se thjesht një treg – është një lëvizje kulturore. Ngjarjet e tij tërheqin familje, krijues dhe individë të modës, të cilët të gjithë ndajnë një interes të përbashkët për qëndrueshmërinë dhe kulturën lokale. Duke i bashkuar këto grupe, Monochrome ka kontribuar në krijimin e një hapësire kulturore më gjithëpërfshirëse në Jeddah. Imazhi nga freepik