- Lajme
Taksitë ajrore bëjnë debutimin e fluturimit në Arabinë Saudite
Fluturimi i parë është fluturimi i parë i taksive ajrore pa pilot, duke shënuar një moment historik të rëndësishëm në aviacionin saudit.
Taksia e parë autonome ajrore e licencuar në botë ka bërë debutimin e saj të fluturimit në qytetin e shenjtë të Mekës të Arabisë Saudite.
Më 12 qershor, EH216-S, modeli i taksisë ajrore i prodhuar nga kompania e lëvizshmërisë ajrore EHang Holdings, mori fluturimin, duke transportuar dy pasagjerë.
EH216-S është një avion elektrik pa pilot me ngritje dhe ulje vertikale (eVTOL) me miratim special nga Autoriteti i Përgjithshëm i Aviacionit Civil të Arabisë Saudite (GACA).
EH216-S ka një kapacitet maksimal ngarkese prej 220 kilogramësh.
Mund të fluturojë me një shpejtësi maksimale deri në 130 kilometra në orë, me një shtrirje maksimale prej 35 kilometrash.
Avioni është 1.85 metra i lartë dhe 5.63 metra i gjerë, i krijuar për përdorim brenda zonave urbane.
Rreth prodhuesit të taksive ajrore, EHang
Bazuar në faqen e internetit të EHang, ajo është një “kompani e platformës së teknologjisë së lëvizshmërisë ajrore urbane (“UAM”)” e specializuar në sistemet dhe zgjidhjet e mjeteve ajrore pa pilot (“UAV”).
Kjo përfshin transportin dhe logjistikën e pasagjerëve, menaxhimin inteligjent të qytetit dhe zgjidhjet e mediave ajrore.
EHang Holdings Limited është i bazuar në Guangzhou, qendra industriale dhe tregtare e Kinës.
EHang siguroi miratimin për aeroplanin në prill 2024.
Duke bashkëpunuar me kompaninë e investimeve dhe zhvillimit në pronësi saudite, Front End, EHang tani po përpiqet të marrë miratimin për taksinë ajrore EH216-S që do të shitet në tregun saudit.
Tha Huazhi Hu, Themelues, CEO dhe Kryetar i EHang, “Ky fluturim debutues i eVTOL pa pilot EH216-S në Arabinë Saudite shënon një moment historik të rëndësishëm në ndërkombëtarizimin e vazhdueshëm të EHang dhe një hap të rëndësishëm përpara në lëvizjen e UAV-ve të avancuara globale.[unmanned aerial vehicle] reforma, duke shfaqur potencialin e produkteve tona eVTOL pa pilot dhe zgjidhjet për adoptim të gjerë në tregun e Lindjes së Mesme.”
Një moment historik i madh i aviacionit
Projekti i taksisë ajrore është pjesë e programit të Advanced Air Mobility (AAM) të Arabisë Saudite, i cili mbikëqyr taksitë autonome fluturuese si EH216-S.
Përdorimet e tij të shumta përfshijnë mbajtjen e pajisjeve mjekësore, sigurimin e udhëtimit urgjent, transportimin e pelegrinëve midis vendeve të shenjta, si dhe transportin e ngarkesave ose logjistikës.
“Ky fluturim shënon një përparim të madh në integrimin e zgjidhjeve të Lëvizshmërisë së Avancuar Ajrore (AAM) në peizazhin e aviacionit të Arabisë Saudite,” vuri në dukje presidenti i GACA, Abdulaziz Al-Duailej.
“Ne jemi të përkushtuar ndaj standardeve më të larta të sigurisë dhe integrimit të tij të pandërprerë në sistemet ekzistuese të trafikut ajror,” shtoi ai.
“Ky fluturim vepron gjithashtu si një provë e konceptit për rastet e përdorimit të shumëfishtë dhe kontribuon në nisma të ndryshme të udhërrëfyesve të AAM.”
“Ne e vlerësojmë mbështetjen instrumentale të Front End dhe EHang për të shënuar këtë moment historik për Arabinë Saudite.”
Taksitë e tjera ajrore në horizont
Në janar 2024, Saudi Arabian Airlines (Saudia) njoftoi se planifikon të përdorë taksi fluturuese për të transportuar pelegrinët e Haxhit dhe Umres midis Aeroportit Ndërkombëtar të Mbretit Abdulaziz në Jeddah dhe hoteleve në Mekë.
Sipas një përfaqësuesi të Saudia, linja ajrore kombëtare planifikon të blejë 100 Lilium Jets tërësisht elektrikë, një eVTOL gjerman.
Ndryshe nga EH216-S, këta avionë mund të transportojnë katër deri në gjashtë pasagjerë dhe mund të shkurtojnë kohën e fluturimeve, duke mbuluar një distancë maksimale prej 250 kilometrash.
Foto nga Facebook/EHangUAM