• Lajme

Shpenzimet turistike në Arabinë Saudite rriten me 23% në 12 miliardë dollarë

Arritja është një dëshmi e përpjekjeve të Ministrisë Saudite të Turizmit për të tërhequr turistë ndërkombëtarë dhe për të zhvilluar sektorin e saj të turizmit.
Article Summary:
  • Arabia Saudite përjetoi një rritje prej 22.9 për qind në shpenzimet e vizitorëve hyrës, duke arritur në 45 miliardë SAR ose 12 miliardë dollarë.
  • Ndërkohë, udhëtarët dalës u rritën me 46 për qind, ekuivalente me 21 miliardë SAR (5.6 miliardë dollarë).
  • Këto rritje pasqyrojnë suksesin e Ministrisë Saudite të Turizmit në përpjekjet e saj për të tërhequr turistë ndërkombëtarë dhe për të përmirësuar sektorin e turizmit të mbretërisë.
  • Arabia Saudite shpreson të tërheqë 150 milionë vizitorë në vit deri në vitin 2030.

Arabia Saudite ka përjetuar një rritje të ndjeshme të shpenzimeve turistike në tremujorin e parë të 2024.

Shpenzimet e vizitorëve në hyrje u rritën me 22.9 përqind në 45 miliardë SAR (12 miliardë dollarë). Kështu thuhet në një njoftim për media nga Agjencia Saudite e Shtypit. Kjo rritje i referohet shpenzimeve të turistëve të huaj që vizitojnë vendin.

Krahas rritjes së shpenzimeve turistike, ka pasur edhe një suficit në kategorinë e udhëtimeve që arrin në 24 miliardë SAR. Kjo ka shfaqur një rritje prej 46 për qind krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2023.

Banka Qendrore Saudite (SAMA) gjithashtu raportoi se në tremujorin e parë, udhëtarët e ardhur nga Arabia Saudite shpenzuan afërsisht 21 miliardë SAR. Kjo bazohej në llogarinë e udhëtimit të bankës qendrore në bilancin e saj të pagesave.

Rritja e shpenzimeve turistike, rritja e të ardhurave

Suksesi i Ministrisë Saudite të Turizmit është forca kryesore shtytëse pas kësaj rritjeje të shpenzimeve turistike.

Arabia Saudite renditet e para në listën e vendeve të Kombeve të Bashkuara me rritje të numrit të turistëve ndërkombëtarë. Kjo listë ka marrë parasysh edhe rritjen e të ardhurave nga turizmi në 2023 kundrejt asaj në 2019.

Në vitin 2024, Kombet e Bashkuara njohën Arabinë Saudite për tejkalimin e objektivit të saj prej 100 milionë vizitorësh për vitin 2030 vetëm në vitin 2023. Kjo ishte shtatë vjet përpara afatit.

Që atëherë, mbretëria ka rritur objektivin e saj për vitin 2030 në 150 milionë vizitorë vjetorë deri në vitin 2030. Kjo ishte pas njoftimit të Ministrit saudit të Turizmit Ahmed Al-Khateeb në ngjarjen e Iniciativës së Investimeve të Ardhshme 2023.

Rritja e shpenzimeve turistike saudite njeh gjithashtu përpjekjet e sektorit të turizmit saudit për të përmirësuar shërbimet dhe produktet për turistët, të mundësuara duke punuar krah për krah me agjencitë qeveritare të interesuara.

Viza elektronike “Visiting Investor” është një ofertë e re e miratuar nga Ministria e Investimeve dhe Punëve të Jashtme. Viza elektronike e investitorit vizitor synon të tërheqë investitorët e huaj për të nxitur ekonominë saudite. Ai është i vlefshëm për një vit dhe lejon hyrje të shumta për mbajtësit e vizave. Në qershor 2023, Arabia Saudite njoftoi gjithashtu lëshimin e e-vizës së saj të re të menjëhershme elektronike për kombësitë e pranueshme. Kjo përfshin një vizë elektronike për turistët, ata që vizitojnë familjen ose miqtë, për ata që janë në punë zyrtare.

Të gjitha këto arritje dhe oferta në sektorin e turizmit mbështesin rritjen e përgjithshme të ekonomisë së Arabisë Saudite, siç përshkruhet nga Strategjia Kombëtare e Turizmit të Arabisë Saudite.

Rimëkëmbja e turizmit global

Rritja e shpenzimeve turistike të Arabisë Saudite është vetëm fillimi i ndryshimit global në turizëm.

Sipas hulumtimit të Forumit Ekonomik Botëror (WEF) i publikuar në maj 2024, numri i turistëve ndërkombëtarë që vijnë dhe kontributi i sektorit global të udhëtimit në produktin vendas global në botë pritet të kthehet në nivelet para pandemisë.

Lindja e Mesme kryeson rajonin e botës për sa i përket përpjekjeve për rimëkëmbjen e turizmit, me Arabinë Saudite që ka shfaqur përmirësimin më të madh. Sipas Indeksit të Zhvillimit të Udhëtimit dhe Turizmit të WEF 2024, mbretëria u ngjit nga renditja e saj e 50 të në 2019 në vendin e 41 -të në 2024.

Kjo është nxitur kryesisht nga një rritje e kërkesës për udhëtime, e nxitur më tej nga rritja e fluturimeve në mbarë botën dhe investimet në atraksionet kulturore dhe turistike.

Imazhi nga pressfoto në Freepik