• Lajme

Laboratori i të dhënave të turizmit i nisur nga Autoriteti Saudit i Turizmit dhe Visa

Laboratori i të dhënave të turizmit nënvizon qëllimin e diversifikimit të ekonomisë saudite larg naftës dhe përdorimit të turizmit për të nxitur qëndrueshmërinë.
Article Summary:
  • Autoriteti Saudit i Turizmit (STA) dhe Visa kanë hyrë në një bashkëpunim për të zhvilluar qendrën e menaxhimit të të dhënave të turizmit dhe fushatave.
  • Nëpërmjet projektit, autoritetet saudite mund të gjenerojnë njohuri të bazuara në prova për t'i ndihmuar ata të zhvillojnë fushata dhe oferta të tjera për turistë të veçantë.
  • Laboratori i të dhënave të turizmit nënvizon qëllimin kryesor të Arabisë Saudite për të diversifikuar larg pasurisë së naftës dhe për të përdorur turizmin si një shtytës kryesor për qëndrueshmërinë dhe nxitjen e ekonomisë.

Autoriteti Saudit i Turizmit ka bashkëpunuar me Visa për të krijuar qendrën e parë të menaxhimit të të dhënave dhe fushatave turistike.

Sipas një deklarate për shtyp, lidhja e tyre do të jetë e para e këtij lloji në rajonin e Lindjes së Mesme. Qëllimi i tij është të promovojë Arabinë Saudite si një destinacion kryesor turistik përmes thjeshtimit të menaxhimit të të dhënave. Përveç kësaj, bashkëpunimi do të ndihmojë gjithashtu në rritjen e përpjekjeve të fushatës dhe në rritjen e përvojës së përgjithshme të turistëve në mbretëri.

Çfarë ofron Tourism Data Lab

Krijimi i Laboratorit të të Dhënave të Turizmit nënvizon qëllimin më të gjerë të Arabisë Saudite për të diversifikuar ekonominë e saj përtej pasurisë së naftës. Ai gjithashtu mbështet në masë të madhe qëllimin ambicioz të mbretërisë për të mirëpritur 150 milionë vizitorë në vit deri në vitin 2030. Përveç kësaj, qeveria saudite shpreson të rrisë kontributin e industrisë së saj të turizmit në ekonomi nga gjashtë në 10 për qind. Të gjitha këto ndihmojnë në arritjen e objektivit të Arabisë Saudite për të përdorur turizmin si një shtytës kryesor i qëndrueshmërisë dhe rritjes ekonomike. Vetëm në gjysmën e parë të vitit 2024, turistët shpenzuan 40 miliardë dollarë. Disa nga aftësitë e projektit përfshijnë marrjen e njohurive të thella, të mbështetura nga të dhënat për të ndihmuar në kuptimin më të mirë të tendencave të turizmit. Në këtë mënyrë, autoritetet saudite të turizmit mund të bëjnë zgjedhje më të mira kur bëhet fjalë për zhvillimin e fushatave dhe iniciativave të reja që kujdesen për profile të veçanta turistike. Për më tepër, Qendra e Menaxhimit të të Dhënave të Turizmit dhe Fushave do të analizojë rrugët tipike të udhëtimit të turistëve dhe sjelljet e shpenzimeve. Duke identifikuar kohët e pikut të udhëtimit, autoritetet saudite mund të zhyten më thellë në të dhënat pas tendencave sezonale. Ata gjithashtu mund të profilizojnë turistët bazuar në demografinë dhe preferencat e tyre.

Ofrimi i njohurive të bazuara në dëshmi të Autoritetit Saudit të Turizmit

Presidenti i Autoritetit Saudit të Turizmit për Lindjen e Mesme dhe Afrikë, Abdulkarim Aldarwish, tha: “Partneriteti ynë me Visa nënvizon përkushtimin e Autoritetit Saudit të Turizmit për të vendosur turistin në qendër të asaj që bëjmë dhe duke përdorur njohuri të bazuara në prova për të kuptuar më mirë listën e dëshirave të vizitorëve. ” Përveç kësaj, Aldarwish vuri në dukje se Qendra e Menaxhimit të të Dhënave të Turizmit dhe Fushatave do të tërheqë edhe më shumë turistë nga rajoni. “Duke shkëmbyer dhe analizuar të dhëna dhe duke ofruar produkte dhe paketa promovuese të përshtatura, ne synojmë të përmirësojmë ndjeshëm përvojën turistike dhe të tërheqim më shumë vizitorë nga tregjet kryesore rajonale,” shtoi ai. Ndërkohë, menaxheri i përgjithshëm rajonal i Visa për Arabinë Saudite, Bahrein dhe Oman, Ali Bailoun, tha: “Arabia Saudite po shfaqet me shpejtësi si një qendër e turizmit të kohës së lirë dhe të biznesit me përvoja të pasura që presin vizitorët. Industria është gjithashtu një shtyllë kryesore në qëllimet e diversifikimit ekonomik të Saudi Vision 2030 dhe krijimit të vendeve të punës.” “Prandaj, ne jemi të kënaqur të bashkëpunojmë me STA në nisjen e laboratorit të parë të të dhënave të turizmit në Arabinë Saudite, i cili do të pasurojë përpjekjet e partnerëve tanë lokalë dhe të klientëve për të përmirësuar përvojën turistike të vizitorëve në Arabinë Saudite dhe për të mbështetur ambiciet turistike të qeverisë. ”, shtoi ai. Foto nga Kemo SahabUnsplash