• Lajme

Arabia Saudite kryeson G20 për rritjen e turizmit ndërkombëtar

Saudi Arabia’s achievement underscores the importance of tourism in supporting the Vision 2030 goals of diversifying the Saudi economy.
Article Summary:
  • Saudi Arabia is leading the pack once again among G20 member countries for its international tourism growth from January to July 2024.
  • Its international tourist numbers increased by 73 percent and a 207 percent increase in tourism revenues versus the same period in 2019.
  • The achievement underscores the importance of tourism in contributing to the growth and diversification of the Saudi economy.

Arabia Saudite ka kryesuar sërish listën e rritjes së turizmit ndërkombëtar midis vendeve të G20 nga janari deri në korrik 2024. Vendet e G20 përfshijnë Argjentinë, Australi, Brazil, Kanada, Kinë, Francë, Gjermani, Indi, Indonezinë, Itali, Japoni, Meksikë, Rusi dhe Arabia Saudite. Për më tepër, ai përfshin Afrikën e Jugut, Korenë e Jugut, Turqinë, Mbretërinë e Bashkuar, Shtetet e Bashkuara dhe Bashkimin Evropian.

Një vështrim më i afërt i statistikave

Sipas të dhënave të fundit të Organizatës së Turizmit të Kombeve të Bashkuara, turistët ndërkombëtarë të mbretërisë u rritën me 73 për qind. Kjo shënon gjithashtu një rritje prej 207 për qind të të ardhurave nga turizmi ndërkombëtar kundrejt të njëjtës periudhë të vitit 2019. Kjo është sipas raportit të Barometrit Botëror të Turizmit në shtator 2024 të organizatës. Gjatë shtatë muajve, Arabia Saudite mirëpriti 17.5 milionë turistë ndërkombëtarë. Ndërkohë, në vitin 2023, mbretëria priti 27.4 milionë vizitorë, duke shënuar një rritje prej 56 për qind të mbërritjeve ndërkombëtare kundrejt vitit 2019. Arritje të tilla e vendosën Arabinë Saudite të parën në listën e Kombeve të Bashkuara për rritjen e turizmit ndër destinacionet kryesore në botë. Më e rëndësishmja, mbretëria pësoi një rritje prej 38 për qind krahasuar me vitin e kaluar, me 48 miliardë SAR në 2023.

Turizmi në Arabinë Saudite: Rritja e ekonomisë

Ministri saudit i Turizmit, Shkëlqesia e Tij Ahmed Al-Khateeb, vuri në dukje se Arabia Saudite përqendron përpjekjet e saj në qëndrueshmërinë mjedisore dhe sociale. “Ne kemi një mandat për të mbrojtur mjedisin dhe për të siguruar qëndrueshmëri ekonomike dhe sociale,” tha ai. Kjo ishte gjatë Takimit Ministror të Turizmit të G20 në Belem, Brazil. Fondi Monetar Ndërkombëtar (FMN) lavdëroi sektorin e turizmit të Arabisë Saudite në raportin e tij të konsultimit të Nenit IV të vitit 2024. Në veçanti, ai theksoi se si turizmi ndihmon në diversifikimin e ekonomisë saudite dhe promovon rritjen. Për më tepër, turizmi ka kontribuar në rritjen e numrit të vizitorëve, krijimin e vendeve të punës, shpenzimet dhe kontributin e PBB-së. Raportet konsultative të Nenit IV të FMN-së janë vlerësime gjithëpërfshirëse vjetore të situatës ekonomike të një vendi. Ai ofron një analizë të thellë të faktorëve makroekonomikë. Këtu përfshihen faktorë të tillë si rritja ekonomike, politika fiskale, politika monetare, politika e kursit të këmbimit dhe reformat strukturore, ndër të tjera. Objektivat e raporteve konsultative të Nenit IV të FMN përfshijnë monitorimin e ekonomisë globale dhe ofrimin e rekomandimeve ekonomike për vendet. Ato përfshijnë gjithashtu ofrimin e asistencës teknike për vendet në fusha të tilla si rregullimi i sektorit financiar, politika monetare dhe menaxhimi fiskal. Më parë, FMN vlerësoi gjithashtu Arabinë Saudite për tejkalimin e 100 milionë vizitorëve shtatë vjet përpara objektivit të saj për 2030.

Rritje përtej mesatares globale

Më shumë se rritja e numrit të vizitorëve dhe shpenzimeve turistike, arritja e Arabisë Saudite simbolizon rimëkëmbjen e saj nga pandemia COVID-19. Në vazhdën e krizës globale shëndetësore janë zhvillimi i infrastrukturës turistike dhe investimet e kapitalit njerëzor. “Shumë biznese dolën jashtë biznesit për shkak të COVID,” vuri në dukje Al-Khateeb. “Ne mësuam rrugën e vështirë dhe tani duhet t’i bëjmë këto biznese më elastike.” Duke ecur përpara, Arabia Saudite do të shfrytëzojë më tej turizmin për të ndihmuar në arritjen e objektivave të saj të Vizionit 2030. Mbretëria ka investuar masivisht në giga-projekte si NEOM, Red Sea Project dhe Qiddiya, të cilat do të krijojnë vende pune. Kjo do të ndihmojë gjithashtu në promovimin e Arabisë Saudite si një destinacion kryesor turistik. “Ne po ndërtojmë qytete të reja, destinacione të reja…” tha Al-Khateeb. “Ne duhet të punësojmë qindra mijëra njerëz për të përmbushur kërkesën.” “Kërkesa për udhëtime dhe turizëm është masive dhe ne presim që industria të rritet përtej mesatares globale në vitet e ardhshme.” Foto nga NEOMUnsplash