• Lajme

Metro Riad: Çfarë duhet të presësh kur të përfundojë

Metroja e Riyadhit me vlerë prej 22.5 miliardë dollarësh në punë në vazhdim është projektuar për të shërbyer si shtylla kurrizore e rrjetit të transportit publik të kryeqytetit saudit.
Article Summary:
  • Autoritetet saudite do të përmirësojnë sistemin e transportit të Riadit me metronë e Riadit. Ai do të shërbejë si shtylla kurrizore e Projektit më të gjerë të Mbretit Abdulaziz për Transportin Publik të Riadit.
  • Pasi të përfundojë, do të ketë një kapacitet prej 1.2 milionë pasagjerësh në ditë. Ai pritet të strehojë përfundimisht deri në 3.6 milionë pasagjerë çdo ditë.

Populli i Arabisë Saudite, veçanërisht banorët e Riadit, kanë pritur prej kohësh përfundimin e rrjetit të metrosë së Riadit. Autoritetet saudite fillimisht e nisën projektin në vitin 2014, me një datë përfundimi në vitin 2019. Fatkeqësisht, projekti u përball me disa sfida, siç është pandemia COVID-19. Nisur nga kjo, që atëherë është vonuar ndjeshëm. Projekti kushton 22.5 miliardë dollarë (84.4 miliardë SAR).

Projekti i Mbretit Abdulaziz për Transportin Publik të Riadit

Me vrullin që drejton vizionin e mbretërisë 2030 , qeveria saudite pret që qyteti i Riadit të rritet në fusha të ndryshme. Për shembull, në kohën kur autoritetet zbuluan planet për projektin e metrosë së Riadit, popullsia e Riadit ishte vetëm rreth gjashtë milionë. Me projekte masive në zhvillim, popullsia në metropol ka të ngjarë të shkojë në mbi nëntë milionë deri në vitin 2035. Duke pasur parasysh këtë, Komisioni Mbretëror për Qytetin e Riadit (RCRC) do të ripërqendrojë përpjekjet e tij në Projektin më të gjerë të Mbretit Abdulaziz për Transportin Publik të Riadit . Sipas planit, banorët do të gëzojnë mënyra më të përballueshme, të besueshme dhe efikase të udhëtimit. Për më tepër, do të ndihmojë në pakësimin e bllokimeve të trafikut, uljen e ndotjes dhe nxitjen e zhvillimit ekonomik. Projekti Mbreti Abdulaziz mbulon 842 autobusë me 2860 ndalesa, 80 stacione autobusësh, gjashtë linja metroje dhe 84 stacione treni. Vetëm rrjeti i autobusëve mund të transportojë deri në 1.7 milionë pasagjerë çdo ditë.

Metro Riad: Çfarë të presësh

Pasi autoritetet të përfundojnë metronë e Riadit, ajo do të ketë kapacitetin për të transportuar 1.2 milionë pasagjerë çdo ditë. Përfundimisht, ai duhet të transportojë deri në 3.6 milionë pasagjerë në total. Të gjitha stacionet do të kenë ajër të kondicionuar, akses në internet dhe sisteme informacioni për pasagjerët. Autoritetet do t’i ndërtojnë këto stacione në zona me densitet të lartë si kryqëzimet e rrugëve të trenave dhe autobusëve. Ata do të kenë gjithashtu pika biletash, zyra të shërbimit të klientit, dyqane dhe hapësira parkimi. Do të ketë gjithashtu një ndarje për hapësira parkimi dhe udhëtimi për 200 deri në 600 automjete për ata që udhëtojnë në metro. Disa nga stacionet kryesore janë Stacioni i Qarkut Qasr Al-Hukm dhe Stacioni i Metrosë i Distriktit Financiar të Mbretit Abdullah (KAFD). Stacione të tjera janë Stacioni i Metrosë Perëndimore dhe Stacioni STC.

Ndërlidhja dhe qëndrueshmëria

Metroja e Riadit do të ketë gjashtë linja metroje, të shpërndara në një distancë totale prej 176 kilometrash. Kjo përfshin Linjën Blu, që shkon për 38 kilometra përgjatë rrugëve Al-Olaya, Al-Batha dhe Al-Hayer. Më pas është Linja e Kuqe, e cila shkon për 25.3 kilometra përgjatë rrugës Mbreti Abdullah. Ndërkohë, Linja Portokalli kalon 40.7 kilometra përgjatë rrugës Al-Madinah Al-Munawarah dhe rrugës Princ Saad Bin Abdurrahman I. Linja e Verdhë, nga ana tjetër, shkon për 29.6 kilometra për t’u lidhur me Aeroportin Ndërkombëtar King Khalid. Linjat e ardhshme të metrosë janë Linja e Gjelbër dhe Vija Violet. Linja e Gjelbër shkon për 12.9 kilometra përgjatë rrugës Mbreti Abdulaziz, ndërsa Linja Violet shkon për 30 kilometra përgjatë rrugës Abdurrahman Bin Awf. Çelësi i planit të projektit të Riyadh Metro është se ai do të promovojë qëndrueshmërinë në aspekte të ndryshme. Për shembull, dizajni i stacioneve do t’i lejojë ata të kursejnë energji dhe ujë, plus, ata do të përdorin materiale të ricikluara. Foto: X