• Lajme

Sektori i turizmit i Arabisë Saudite merr mbi 1 trilion dollarë financim

Këshilltarja speciale e OKB-së për Turizmin, Anita Mendiratta hedh dritë mbi mënyrën se si mbretëria po trajton sfidat e ndryshme të turizmit me fonde masive.
Article Summary:
  • Në një intervistë me Bloomberg, Këshilltarja Speciale e Kombeve të Bashkuara për Turizmin e Sekretarit të Përgjithshëm Anita Mendiratta flet për mënyrën se si Arabia Saudite po përballet me sfidat e ndryshme të turizmit. Këto përfshijnë ndërlidhjen, lehtësinë e udhëtimit, kostot e udhëtimit dhe perceptimin publik.
  • Me sytë e saj të vendosur në arritjen e objektivave të saj të Vizionit 2030, Arabia Saudite po shfrytëzon turizmin ndërkombëtar dhe atë vendas.
  • 1 trilion dollarë do të shkojnë në harduer, giga-projekte, akomodim, aeroporte, linja ajrore, zhvillim softuerësh dhe zhvillim të kapitalit njerëzor.
 

Arabia Saudite po derdh më shumë se 1 trilion dollarë (3.75 trilion SAR) në investime për të nxitur sektorin e saj të turizmit. Është një investim masiv që synon të çimentojë pozicionin e mbretërisë si një destinacion kryesor global. Anita Mendiratta, Këshilltare Speciale e Kombeve të Bashkuara për Turizmin e Sekretarit të Përgjithshëm, shpjegoi se si mbretëria po punon për të përmbushur këtë qëllim. Në një intervistë me Lizzy Burden të Bloomberg, Mendiratta foli për sfidat me të cilat përballet Arabia Saudite: ndërlidhja, lehtësia e udhëtimit, kostot e udhëtimit dhe perceptimi publik.

Thirrja e udhëtarëve për në Arabinë Saudite

Gjatë intervistës, Burden pyeti se si Arabia Saudite po planifikon të nxisë turizmin ndërkombëtar. Mendiratta theksoi se si mbretëria ishte në gjendje të arrinte objektivin e saj për 100 milionë turistë për vitin 2030 që në vitin 2023. Rritja e ndërlidhjes e bëri të mundur një rezultat të tillë. Megjithatë, këshilltari gjithashtu vuri në dukje se si ndërlidhja shkon përtej interpretimit të qartë, se si ajo përfshin gjithashtu hapjen ndaj botës. “Është gjithashtu ndërlidhje psikologjikisht,” vuri në dukje Mendiratta. “Dhe duke u siguruar që të ketë një ftesë për botën, që të gjithë të vijnë dhe ta vizitojnë. “Ata po sigurohen që po ndodh veçanërisht lidhja ajrore, në një nivel ndryshimi, si në aspektin e lidhjes ndërkombëtare ashtu edhe në vend, për t’u siguruar që njerëzit të mund të udhëtojnë lehtësisht brenda vetë mbretërisë.”

Turizmi dhe lidhjet e tij Vizioni 2030

Themeli i transformimit të turizmit të Arabisë Saudite është në objektivat e saj Vizioni 2030, të cilat do ta veçojnë atë nga destinacionet e tjera. Investimi masiv i vendit do të shkojë në harduer, giga-projekte, akomodim, aeroporte, linja ajrore, zhvillimin e softuerit dhe zhvillimin e kapitalit njerëzor. Një giga-projekt, për shembull, është kryeqyteti i argëtimit, i spoteve dhe i arteve i Qiddiya . Dhe ndërsa objektivi është të përmirësojë përvojën turistike, qeveria saudite po sigurohet të injektojë kulturën dhe trashëgiminë e saj. Në këtë mënyrë, autoritetet saudite janë në gjendje të urdhërojnë sauditët të marrin pjesë aktive në sektorin e turizmit. “Sepse ata duan të sigurohen që vizitorët në mbretëri po shijojnë standardet ndërkombëtare, por stilin saudit,” shpjegoi Mendiratta. “Dhe CEO i Turizmit Saudit, Fahd Hamidaddin, është gjithmonë shumë i qartë për t’u siguruar që njerëzit të kuptojnë se zhvillimi i turizmit saudit është për të mirën e sauditëve, jo vetëm për të mirën e përvojës turistike,” vazhdoi ajo. “Dhe kjo do të thotë që komuniteti saudit të jetë krenar që është mikpritës, duke qenë pjesë e ekonomisë së turizmit dhe duke ndjerë se ata po e formësojnë të ardhmen e tyre përmes zhvillimit të turizmit në përputhje me Vizionin 2030.” Për më tepër, këshilltari gjithashtu theksoi se ndërsa turistët ndërkombëtarë janë të rëndësishëm, turizmi i fortë vendas është themeli i çdo industrie turistike. “Sepse këtu ju duhet të merrni vizita të përsëritura, shpërndarje rreth destinacionit dhe në fund të siguroheni që keni një ekonomi turistike që është gjatë gjithë vitit, jo e fokusuar vetëm në periudhat e pushimeve,” shpjegoi Mendiratta. “Përndryshe, ju në fakt po institucionalizoni sezonalitetin dhe po institucionalizoni sfidat e punës.”

Aksesueshmëria dhe ndryshimi

Duke u kthyer në ndërlidhjen, Mendiratta theksoi gjithashtu se si akomodimi turistik, megjithëse i rëndësishëm, mbështetet kryesisht në aksesueshmërinë. Për shembull, Riyadh Air i sapo shpallur do të bëjë debutimin e tij të fluturimit në vitin 2025. Duke mbajtur parasysh turizmin ndërkombëtar dhe aksesin rajonal, autoritetet saudite po punojnë gjithashtu me transportuesit rajonalë. Projektet infrastrukturore dhe rritja e aksesit janë të dyja thelbësore për transformimin e Arabisë Saudite. Megjithatë, ekziston ende çështja e reputacionit të mbretërisë. Burden pyeti, deri në çfarë mase mbretëria po ndryshon imazhin dhe kulturën e saj? Mendiratta vuri në dukje se gjithçka do të zbriste në atë që bota dëshmon. Ajo vë në dukje: “Vëzhgoni veprimet. Shikoni dëshminë e dorëzimit. A janë gratë të përfshira në industri? A po festohen? A u jepen liri? Absolutisht.” Për më tepër, nxitja e turizmit dhe ndryshimi përfshin gjithashtu nxitjen e partneriteteve me njerëz nga jashtë mbretërisë. “Për momentin, bota ka nevojë për frymëzim,” vuri në dukje Mendiratta. “Ajo ka nevojë për prova të një mjedisi, një komuniteti, një vendi në botë që me të vërtetë fokusohet në të ardhmen dhe dëshiron që bota të jetë pjesë e saj.” “E cila është arsyeja pse[Saudi Arabia is] duke sjellë investitorë ndërkombëtarë, marka ndërkombëtare të hoteleve, emigrantë ndërkombëtarë. Është një reflektim i faktit se ky është sauditja që e bën këtë me botën, jo vetëm për sauditët.” Foto nga Rabah Al ShammaryUnsplash